KEVADINE TERVISEPÄEV 2017

29. APRILL 

Spaaremaa Wellfesti raames ja koostöös OMAklubi ja Teadliktreening.com tegijatega  toimub Orissaare kevadine tervisepäev. Toredal kevadpäeval pakume  huvilistele:

13.00  koolitus Saaremaa kehalisekasvatuse õpetajatele ja noorte treeneritele teemal : "Noorsportlase ÜKE treening pallimängude näitel"
Koolituse pikkus u 2 tundi

15.30  - Harrastussportlased on oodatud loengule ja treeningule, kus selgitatakse põhiliste jõuharjutuste (jõutõmme, kükk, tõmbed, surumised) sooritustehnikat. Loengu ja näidistreeningu eesmärk on tõsta individuaalselt treenijate teadlikust. Selgitatakse isikliku treeningplaani koostamise algtõdesi.

Loengu ja treeningu viivad läbi:
MERLE ANTSON  OMAklubist ja Teadliktreening.com portaalist
MAARJA PÜTSEP OMAklubist ja FAF Koolitaja

http://teadliktreening.com/


Kevadise tervisepäeva rahastamine programmi "Rahvastiku tervise arengikava 2009-2020" vahenditest! 








******

2016

LIIKUVUS loeng ja treening

Oled vahel analüüsinud oma kükkimise tehnikat – miks tõusevad kannad üles, vajuvad põlved sisse, selg läheb kumeraks? Või mõelnud, kui sõber sooritab jõutõmmet, siis järgmised neli päeva kurdab ta, et alaselg on kange. Kui sageli juhtub, et “plank” harjutuse sooritamisel tunned pinget alaseljas?

Soovid nendele küsimustele selgitusi, tule Orissaare Sport poolt korraldatavale loengule ja sellele järgnevale treeningule. Loengu osa annab lühi-ülevaate rühist, liigessüsteemist ja liikuvusest ning kere treenimisest. Praktilises osas õpitakse kereaktivatsiooni harjutusi, testitakse liigesliikuvust ja sooritatakse liigesliikuvust arendavaid ja kerestabiilsust tagavaid harjutusi. Juhendajaks personaal- ja rühmatreeningute treener LIIS ARULA.



ÜRITUS TASUTA!

Sügisese tervisepäeva rahastus programmi "Rahvastiku tervise arengikava 2009-2020" vahenditest! 


KEVADINE TERVISEPÄEV 26. MÄRTS

Tervisepäeval kavas motivatsiooniloeng “Mõtlemisega elu parimasse vormi” (Mirko Miilits)

Jutuks tulevad teemad nagu näiteks:

– Kuidas mõtlemise abiga sangadest kõhul vabaneda?

– Kuidas seljatada igapäevane laiskus ja viitsimatus?

– Mida peale hakata stressiga ja miks see meid paksuks teeb?

– Kuidas leida tahtejõudu ja püsivust?

– Kuidas seljatada trennipaus ja tagasi rajale saada?

– Mugavustsoonist välja!


http://mirkomiilits.ee/motivatsiooniloeng-motlemisega-elu-parimasse-vormi/

Võimalik mõõta kehakoostist. 5€



Päeva lõpetuseks viib Toomas Kuusk läbi qigongi näidistreeningu.

Treening koosneb:

1. Lihtsast harjutuste kompleksist, mis panevad Qi liikuma ja mida võimalik praktiseerida igapäevaselt ja millega saab aidata ka lähedasi, kes liikuda mingil põhjusel ei saa. Tegemist soojendusega.

2. Edasiseks soojenduseks sammume aeglaselt, ja lisame sammumisele ka hingamise ning lihtsad käte liikumised. Harjutus arendab koordinatsiooni.

3. Meelte rahustamiseks istume ja teeme igale inimesele jõukohase hingamisharjutuse.

4. Teeme istudes tervendava qigongi, mis räägib selgusest, teadlikkusest ja isiku kujundamisest.

5. Peale qigongi teeme väikese lõdvestuse pikali.

6. Teeme püsti qigongi, milles liikumises "joonistame" ideogrammi.

7. Lõdvestus.


Kõik liikumised on jõukohased kõigile sõltumata vanusest ( va väikelapsed) ja ei eelda sportlikku vormi. Põhimõtteliselt sobivad ka liikumispuudega inimestele, kes saavad liikumisi teha näiteks oma peas.

ÜRITUS TASUTA!

Kevadise tervisepäeva rahastus programmi "Rahvastiku tervise arengikava 2009-2020" vahenditest!